niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczna sesja zdjęciowa. OOTD

Witajcie moi fani!
Wiem dawno mnie nie było, mama mi na kompa nie pozwalała wchodzić. Nie chce mi kupić własnego laptopa! Mam nadzieje, że Dzieciątko przyniesie w prezencie.
Nie było mnie też dlatego, że razem z mamą pojechaliśmy na tydzień do jej babci. Jest tu świetnie! Mogę biegać, tańczyć po dywanie. Rewelacja! Najlepiej się biega między 2, a 3 w nocy.
W piątek i w sobotę była dziewczynki, chrześnice moich wujków. Trochę się ich bałem, bo szybko do mnie podchodziły i krzyczały. Parę razy pokazałem kto tu rządzi i je postraszyłem. No ale dawały mi też jeść więc nie było źle.
Jutro mój tata wraca ze Szkocji, chciał mi tam coś kupić, ale mówił, że jedyne króliki, które są trzymane w domu to te na tackach. Nie wiem o co chodzi.  Rok temu w Irlandii kupił mi takie dobre zioła. <3

Od Mikołaja dostałem worek z różnymi suszonymi dobrociami. Pyszne. Mama wsypała mi to do kuli smakuli więc od razu kalorie spaliłem.

Dobra teraz czas przejść do tytułu mojego posta. 
Dostałam info na swoim FP, że jest konkurs fotograficzny.
No jak mnie osobiście zapraszają takiego blogerskiego fejma no to muszę się zgłosić. Nie wypada odmówić.

Poprosiłem mamę żeby cyknełą mi parę fotek, bo ostatnio zrobiła mi czapkę Mikołaja i rogi renifera. W końcu chodziła 2 lata na fototechnika to niech robi mi fotki.
Teraz krzyczcie z zachwytu!





Jak zwykle wyszedłem pięknie na tych fotkach. No ale tak to bywa gdy się urodzi takim fotogenicznym.

Mam do Was małą prośbę. Zagłosujcie na mnie dając mi like do zdjęcia.

No i kolejna prośba do Was. Poproście swoich wujków, ciocie, mamusie i tatusiów żeby zrobili Wam takie rogi renifera jak ja mam. Moja mama opisała u siebie na blogu co wykorzystała do zrobienia rogów.
Niech Wam zrobią w tym zdjęcie i prześlą na maila borysrudy@gmail.com Zrobimy wielki zaprzęg dla Świętego Mikołaja! Niestety chyba nikogo nie nagrodzę, bo jeszcze blog nie daje mi żadnych korzyści finansowych ani żadna firma ze mną nie współpracuje. Myślę, ze jakby było dużo zgłoszeń około 50 to mógłbym załatwić 3 nagrody dla 3 najlepszych zdjęć. Zobaczymy.
Zdjecia też możecie udostępniać u mnie na FP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj lajka nie bońć wonsz.