piątek, 15 sierpnia 2014

Ambasador firmy Niezłe Ziółko.

Hej. Nazywam się Borysek, jestem królikiem miniaturką takim mieszańcem lwa jestem. Mam już 6 latek czyli jako człowiek miałbym 51 lat. 19 sierpnia będzie rok jak mieszkam z moją obecną mamusią. Jestem króliczkiem bezklatkowym, zakicalajam po pokoju mojej mamy. Więcej o mnie dowiecie się czytając mojego bloga regularnie. 

Niedawno zostałem Ambasadorem firmy Niezłe Ziółko.
Tutaj możecie zobaczyć moje foto, które wygrało.
We wtorek dostałem mega paczkę od firmy Niezłe Ziółko. 
Mama mogła mi wybrać co chce dla mnie i wybrała mi:







Dostałem też próbki do testowania:






- mieszanka warzyw







-banan liofilizowany







Jeszcze do tego dostałem ulotkę. Mamusia mi przeczytała do snu. W połowie zasnąłem.





Niestety na chwilę obecną nie mogę testować tych produktów, gdyż jestem kontuzjowany. Coś mnie ząbki bolą. Mamusia podaje mi jakieś siki do jedzenia. Te siki nazywają się Metacam. Mamusia mi na tarce trze warzywka bym coś zjadł, bo sam za bardzo nie potrafię całej marchewki pogryźć. Suszony burak jakoś mi wchodzi po tych sikach może mi się polepszyło. Pan doktor powiedział,że mam trochę przerośnięte zęby i trzeba będzie mi je wypiłować. 

7 komentarzy:

  1. zdjęcia mogłyby być troszkę większe:)
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/08/17-days.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się na nie kliknie to są duże. :) Nic nie zmniejszane takie jak z aparatu wyszły.

      Usuń
  2. Super blog! O Niezłym Ziółku słyszałam bardzo wiele i bardzo mocno przymierzam się do zamówienia jakiś smakołyków dla mojego królika Bogdana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ty masz dobrze z tą swoją mamusią :)

    OdpowiedzUsuń

Daj lajka nie bońć wonsz.