niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki - sesja zdjęciowa dla królików

Witam. Dawno mnie tu nie było, ale mame jest leniwą kobietą, chyba we wcześniejszym życiu była leniwcem i przez to nie edytowała moich fotek z sesji zdjęciowych.

Jak wiecie dzisiaj mamy Walentynki.  
Święty Walenty jest patronem zakochanym, to już wszyscy wiemy, ale Święty Walenty jest również uważany za obrońcę przed chorobami nerwowymi, psychicznymi i epilepsją (padaczką).

Ja akurat świętowałem aspekt miłosny. Kocham moją mame, ona o mnie dba, daje mi dziennie siano, leci ze mną na Warszawską gdy coś złego się ze mną dzieje.

Mame z tej okazji dała mi miseczkę w kształcie serca, którą kupiła w sklepie Tiger. 

Dobra koniec zbędnego pisania. Przejdźmy do fotek, które zrobiła mame w naszym domowym studio fotograficznym. 





Mame chce wywołać jedno zdjęcie do ramki, ale nie wie czy zostawić białe czy takie niebieskie. 
Jak myślicie jakie foto jest lepsze?

Jeszcze dorzucę foto z sesji, która była robiona 2 lata temu. 



Zapraszam Was na mojego snapchata BorysRudy.

1 komentarz:

Daj lajka nie bońć wonsz.