poniedziałek, 15 czerwca 2015

Bunny House czyli domek dla królika

Hej króliczki! Przepraszam, że dawno notki nie było, ale się pochorowałem i mame nie pozwoliła mi wchodzić na komputer jedynie mogłem dać fam info na moim Fanpage.
Tak więc w czwartek bardzo źle się czułem. Nie umiałem się położyć, nic nie jadłem, nie piłem wody. Normalnie masakra! Mame postanowiła z tate zawieźć mnie do Katowic do lekarza, który leczy takie króliczki jak ja.
Lekarz mnie dokładnie zbadał i podał 2 zastrzyki  METOCLOPRAMIDUM 0,5% i MELOVEM 5mg/ml no i jeszcze do domu dostałem tabletki. Mama musiała podawać mi tabletki do tego krople espumisanu i herbatkę z kopru. No ale zaraz po wizycie u lekarza zacząłem poprawnie funkcjonować. W piątek znowu pojechaliśmy do lekarza i znowu dostałem 2 zastrzyki no i już jestem zdrowy. W weekend jak mame miała egzamin  r.11 to mogłem sobie kicać na dworze. 

No i kicałem se na tym ogródku i siedziałem w moim domku.
Domek zrobił mój dziadek. Mame znalazła szablon na blogu aoudie
Wydrukowała ten szablon dziadkowi i  dziadek z starych palet zrobił mi domek. Domek jest ogromny wręcz to jest willa. Mój tate miał mi ten domek zrobić, ale tate jak zwykle wszystko z opóźnieniem. 

Domek jest ogromny! Ma nawet piętro, schody, 3 pokoje. Nic mi nie pozostało tylko szukać jakiegoś współlokatora. Niestety mame zawsze wieczorem zabiera mnie do siebie. Mame ja już jestem dorosły i mogę sam mieszkać!



Zamiast basenu w willi mam piaskownicę. 


Mam nadzieje, że inne króliczki też będą miały własny domek.

Jeśli chcesz pomóc w znalezieniu domku króliczkowi wejdź na strony:

3 komentarze:

  1. Hej, jak super że trafiłam na Twojego bloga. Uwielbiam króliki! Mój niestety 4 miesiące temu umarł, miał 9 lat..... Twój królik będzie mieć teraz wspaniały dom, na pewno będzie w nim szczęśliwy!
    Zapraszam do mnie :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Mój blog
    Obserwuję licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! I am Aoudie, the one who made the bunny house tutorial. your one is really beautiful.
    I would like to add a picture of your rabbit house on my blog in the gallery where all the others bunny houses made by different people are listed.
    Are you agree?
    Best regards
    Aoudie

    OdpowiedzUsuń

Daj lajka nie bońć wonsz.