poniedziałek, 21 sierpnia 2017

9 Urodziny

W sobotę obchodziłem moje 9 urodziny. Tego dnia minęły też 4 lata jak jestem z moją mamę.
Jak co roku mamę stara się jakoś uczcić to święto.
W  tym roku dostałem tort od mame i dużo fajnych prezentów.


 Dostałem namiot. Teraz będę mógł jeździć na biwaki. 
W środku jest milutki dywanik mocowany na rzepy i do namiotu dołączone są śledzie.


Mame też zamówiła matę chłodzącą. Była jeszcze całą niebieska, ale nie wiem dlaczego mame wzięła różową...


Zestaw do ćwiczeń też mi się przyda, ostatnio nabrałem masy, bo ważyłem nawet 800
gram, bo nie chciałem jeść siana. Teraz każda samica będzie moja.


Jeszcze mamę zamówiła miskę, bo nie ma mi gdzie dawać maszketów, mimo tego, że mam 5 misek.

Taki miałem tort na moich urodzinach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj lajka nie bońć wonsz.